NAČIN PLAĆANJA RAČUNA
Plaćanje računa vrši se uplatom na transakcijski račun putem zaprimljenog naloga za plaćanje.
OBAVIJEST O NAČINU PODNOŠENJA PISANOG PRIGOVORA POTROŠAČA
Sukladno Zakonu o zaštiti potrošača korisnici mogu podnijeti prigovor na izvršenu uslugu pisanim putem osobno ili putem pošte na adresu:
Komunalno društvo Jarmina d.o.o. Vladimira Nazora 2 32280 Jarmina
ili na e-mail adresu:
ili na broj telefaksa:
032/215-101.
Odgovor u pisanom obliku na pisani prigovor potrošača dostaviti ćemo u roku 15 dana od dana primitka prigovora.
U slučaju neriješenih prigovora potrošači se mogu obratitit:
Sudu časti Hrvatske gospodarske komore, Zagreb, Ilica 49/III ili na www.hgk.hr/sudcasti
ili Centru za mirenje pri Hrvatskoj gospodarskoj komori, Zagreb, Ilica 49/II ili na www.hgk.hr/centarzamirenje.
Sukladno članku 8. Zakona o alternativnom rješavanju potrošačkih sporova ("Narodne novine"
broj 121/16 i 32/19), zabranjeno je davanje osobnih podataka potrošača bilo kojoj trećoj osobi bez prethodne privole potrošača.